Асфальт-Мастер Асфальтирование в Киеве. Строительство дорог
АСФАЛЬТ-МАСТЕР
тел.: 0(97) 290-09-55
Асфальтирование Киев строительство дорог

Главная
Объекты
Фотографии
Техника
Прайс-лист
Статьи
Потребности
Контакты
Другие услуги
Автокран по Киеву и Киевской области
Автокраны
Земляные работы Киев и Киевская области
Земляные работы
Песок, щебень Киев. Услуги Самосвалов по Киеву и Киевской области
Самосвалы
Услуги земснаряда по Киеву и Киевской области
Земснаряд
 

Ямковість — найбільший ворог українських доріг

Чи готові підприємства галузі швидко та якісно ліквідовувати ямковість? Які заходи для цього здійснюються? Скільки заготовлено необхідних матеріалів? Які методи та технології застосовуються сьогодні для боротьби з ворогом №1 українських доріг? Відповіді на ці та інші актуальні питання дізнавалася редакція журналу «Дорожня галузь України».

Так, за даними Департаменту автомобільних доріг Укравтодору, станом на 3 березня 2011 року ямковістю уражено 30 тис. км (1,6 млн кв. м) проїзної частини доріг, або 18%. Із них доріг державного значення майже третина – 7 тис. км (32%).

Темпи ліквідації пошкоджень, спричинених різкими коливаннями температурного режиму та активізацією процесів руйнування, залишаються вкрай незадовільними.

Струменевий метод для ямкового ремонту

Про готовність дорожньої техніки до боротьби з ямковістю розповів головний інженер ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» Олександр Вишнівський. Із кожним роком при проведенні ямкового ремонту максимально розширюються обсяги впровадження бітумно-емульсійних технологій. Насамперед, це стосується використання спеціальних машин типу «Савалко», «Пачматік», «Шафер», ДН-011, Турбо-5000, УЯР-1, яких на балансі ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» нараховується 80 одиниць.

Олександр Вишнівський головний інженер ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»

Застосування спеціальних машин при проведенні ямкового ремонту струменевим методом на бітумних емульсіях має ряд переваг: розширення діапазону температур, відсутність потреби механізмів для ущільнення, підвищення якості ремонтних робіт, можливість працювати з холодними й вологими мінеральними матеріалами. До того ж при впровадженні цієї технології досягається економія в середньому до 30% в’язких бітумів.

Якщо говорити про підсумки роботи в 2010 році, то спеціальними машинами було відремонтовано 272,2 тис. кв. м покриття на загальну суму 26,7 млн грн.

Для ліквідації ямковості у 2011 році буде задіяно 78 машин.

Чернівецька область

За інформацією, наданою директором ДП «Чернівецький облавтодор» Володимиром Мицько, порівняно з минулим роком ямковість збільшилась через недотримання міжремонтних термінів. На початку березня 2011 року в області налічується уражених ямковістю 168 км державних та 249 км місцевих автодоріг.

Володимир Мицько директор ДП «Чернівецький облавтодор»

Через відсутність належного фінансування для проведення ямкового ремонту філії облавтодору лише частково забезпечені необхідними матеріалами, які будуть закуповуватися після надходження коштів. Асфальтобетонні заводи вже здійснили пробні запуски і готові приступити до випуску гарячого асфальтобетону.

Ямочный ремонт в Киеве. Ямковий ремонт у Києві. www.asfalt.kiev.ua

Застосування засобів малої механізації – віброплит, повітродувок, бензорізів та фрез – дозволяє суттєво покращувати якість виконуваних робіт. Не менш ефективно чернівецькі дорожники проводять ямковий ремонт струменевим методом за допомогою спецмашин ДН-011 та УЯР, використовуючи щебінь дрібних фракцій та бітумну емульсію.

Ямочный ремонт в Киеве. Ямковий ремонт у Києві. www.asfalt.kiev.ua

Харківська область

Досвід ліквідації ямковості після зимового періоду 2010 року змусив фахівців ДП «Харківський облавтодор» переглянути підходи до цієї роботи, зважаючи на те, що незначні пошкодження покриття стрімко прогресують у перехідний зимово-весняний період, для якого характерні коливання мінусових та плюсових температур.

Ямочный ремонт в Киеве. Ямковий ремонт у Києві. www.asfalt.kiev.ua

Стримати «розвиток» ямковості, яка обов’язково нагадає про себе під час весняних плюсових температурах та у випадку наявності опадів при зволоженому земляному полотні, можна лише своєчасним ремонтом.

Ямочный ремонт в Киеве. Ямковий ремонт у Києві. www.asfalt.kiev.ua

За словами директора ДП «Харківський облавтодор» Василя Кашкарьова, стан доріг цієї зими відрізнявся від минулої дещо меншою кількістю ямок та вибоїн. Щоб знищити цю проблему українських доріг в «зародку», харківські дорожники вже ліквідували 11 842 кв. м ямковості, із яких 9149 кв. м (77%) на державних дорогах. Попереду ще роботи на 12 тис. кв. м ураженого полотна, що потребує першочергової уваги.

директора ДП «Харківський облавтодор» Василя Кашкарьова

Зрозуміло, що виконання ямкового ремонту на належному рівні неможливе без забезпечення філій необхідними матеріалами. Керівництвом облавтодору щоденно аналізується робота за попередній день та відбувається перерозподіл між філіями матеріалів, які надходять від постачальників у борг через скрутне фінансове становище галузі.

Ямочный ремонт в Киеве. Ямковий ремонт у Києві. www.asfalt.kiev.ua

Сумська область

Не обійшла ямковість і сумські шляхи, уразивши 87 км доріг державного значення та 251 км – місцевого. Безумовно, із приходом весни цей показник буде лише збільшуватися, враховуючи недостатній рівень фінансування для проведення поточного та капітального ремонтів протягом останніх років.

Сергій Гайдаш директор ДП «Сумський облавтодор»

Директор ДП «Сумський облавтодор» Сергій Гайдаш повідомив, що в порівнянні з минулим роком руйнування дорожнього покриття у 2011 році, за оцінками експертів, мають збільшитися на 5–10%. Це свідчить про те, що за умови невиконання ямкового, поточного та капітального ремонтів стан доріг області з року в рік, на жаль, погіршується.

Ямочный ремонт в Киеве. Ямковий ремонт у Києві. www.asfalt.kiev.ua

Кілька років поспіль сумські дорожники впроваджують струменевий метод проведення ямкового ремонту із застосуванням спеціальних машин: ДН-011, УЯР-01 та «Mадпатчер» із застосуванням бітумної емульсії як в’яжучого.

Ямочный ремонт в Киеве. Ямковий ремонт у Києві. www.asfalt.kiev.ua

Статья редактировалась 06.05.2012г.
Источник: Повну версію статті читайте в №2, 2011 журналу «Дорожня галузь України».

>
0(97) 290-09-55
Асфальтирование, строительство дорог в Киеве и Киевской области